Креативтілік көбінесе тәуелсіздік, тәуекелге дайын болу және өзіне деген сенімділік сияқты қасиеттермен байланыстырылып, олар дәстүрлі түрде ерлерге тән сипаттар ретінде қабылданады. Бұрынғы зерттеулер де адамдардың ерлерді әйелдерге қарағанда шығармашыл деп қабылдауға бейім екенін көрсеткен. Ғалымдар бұл көзқарасты қайта қарастырып, креативтілік тек жаңашылдықтан ғана емес, эмпатия сияқты ұжымдық мінез-құлықтан да туындауы мүмкін екенін дәлелдеуге тырысты.
Зерттеу әлеуметтік рөлдер теориясына негізделген. Бұл теория қоғамдағы күтілімдер ерлер мен әйелдердің мінез-құлқы мен қарым-қатынасына әсер ететінін айтады. Ғалымдар ер адамдардың креативтілігін тәуекел арқылы, ал әйелдердің эмпатия арқылы көрсететінін болжады. Сонымен қатар, зерттеушілер эмпатияға негізделген креативтіліктің қандай жағдайда жоғары бағаланатынын анықтауды мақсат етті.
Зерттеушілер өз жұмыстарының шектеулерін де мойындайды. Бұл метаанализ болғандықтан, бұрынғы зерттеулердің деректеріне сүйенеді, ал олардың өз кемшіліктері болуы мүмкін. Мысалы, көп зерттеулер гендердің шығармашылыққа әсерін гендерлік рөлдерден тыс қарастыруға мүмкіндік бермейді. Сондай-ақ, жұмыс орнындағы жағдайлардың әсерін зерттеген жұмыстар саны салыстырмалы түрде аз болды. Ғалымдар болашақ зерттеулер бұл тақырыпты тереңірек зерттей алады деп үміттенеді.
сурет: istockphoto.com
https://turkystan.kz/article/255577-er-adamdar-ielderge-karaganda-kreativti-me-galymdar-surakk-a-zhauap-izdedi