Мектеп: Т.Рысқұлов атындағы тірек мектебі (р.о)
Күні: 23.09.2019Ж Мұғалімнің аты –жөні: Мухатаева Зарина Исабаевна Сынып: 7 Қатысқандар:20 Қатыспағандар: |
|
Сабақ тақырыбы: | Заттар тасымалдануының тірі ағзалардың тіршілік әрекеті үшін маңызы. Заттардың тасымалдануына қатысатын тірі ағзалардың мүшелері мен мүшелер жүйесі. |
Осы сабақта қол жеткізіле-тін оқу мақсаттары ( Оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.1.3.1 — тірі ағзалардағы қоректік заттардың тасымалының маңызын түсіндіру;
7.1.3.2 – өсімдіктерде заттардың тасымалын қамтамасыз ететін мүшелерді танып білу |
Сабақтың мақсаты: | Барлық оқушылар үйренеді:
Тірі организмдер үшін заттардың тасымалының маңызын түсіндіре алады; Көптеген оқушылар үйренеді: Жануарлар мен өсімдіктердегі заттар тасымалының механизмін сипаттай алады; Кейбір оқушылар үйренеді: Жануарлар мен өсімдіктерде заттар тасымалының ерекшеліктерін көрсете алады. |
Ойлау дағдының деңгейі | Білу және түсіну |
Бағалау критерийі: | 1.Жануарлар мен өсімідктерде заттар тасымалында қандай мүшелер қатысатынын біледі;
2.Тірі организмдерде заттар тасымалының маңызын біледі; 3.Тірі организмдерде қандай заттар тасымалданатын біледі. |
Тілдік мақсаттар: | Пәндік лексика мен терминология:
Тамырлар, сабақтар, құрылысы, қызметтері, тамыр түкшелері, топырақ, жасушалар, қоректік заттар, тасымалдау, жеткізу, сіңіру, қамтамасыз ету, ксилема, флоэма, концентрация, су, органикалық заттар, ашық және жабық қанайналым жүйелері, жүрек, артериялар, веналар, капиллярлар, кіші және үлкен қанайналым шеңберлері.
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: Тамырлар/сабақтар/тамыр түкшелері болып келеді/келеді … Біріншіден оларға тән сипаттамаларды берейік. Өсімдіктер мен жануарлардың тасымалдау жүйелерінің ерекшеліктері қандай?Ашық қанайналым жүйесі …………………………………….., буынақтыларға тән жүйе. Жабық қанайналым жүйесі ……………………………….. Артерия арқылы ………….. байталған қан тасымалы жүзеге асырылады.Капиллярлар …………………………. тамырлар. |
Құндылықтарғы баулу | «Мәңгілік Ел» идеясын жүзеге асыpy
«Зайырлы қоғам және жоғары руханият». Бірлескен оқу барысында оқушылардың бір-бірінің пікіріне құрмет көрсетуі. Оқушылар құрылымдық деңгейлер туралы өз ойларын айтып, топқа берілген тапсырманы бірге талқылауы. Оқушылардың білімге қызығушылығы, өзін-өзі дамытуы. |
Пән аралық байланыс | Физика,химия |
АКТ қолдану дағдылары | Интербелсенді тақтаны, ноутбукты пайдалана отырып керекті мәліметтерді алады, бейнебаян көреді |
Алдыңғы білім: | Өсімдіктің жапырағының сабағының ішкі құрылысын (6 сынып) |
Алдыңғы
redporn sex videos porn movies black cock girl in blue bikini blowjobs in pov and wanks off.