sex không che
mms desi
wwwxxx

Ағзаның ішкі ортасы

0
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Заттардың тасымалдануы

Күні:10.09.2019ж

Сынып: 8

Мектеп: Т.Рысқұлов атындағы тірек мектебі (р.о)

Мұғалімнің аты-жөні: Мухатаева Зарина Исабаевна

Қатысқандар: 19 Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы: Ағзаның ішкі ортасы және оның маңызы.
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары 8.1.3.5. Лимфа жүйесін және қан, ұлпа сұйықтығы мен лимфа арасындағы өзара байланысты сипаттау
Сабақтың мақсаты Ағзаның ішкі ортасын және оның маңызын біліп түсінеді

Лимфа жүйесінің, қан және ұлпа сұйықтығының қасиеттерін ажыратады

Қан, лимфа, ұлпа сұйықтығының ағзадағы орналасуы мен қозғалу үдерісіне сипаттама беріп қорытындылайды

Бағалау критерийі Лимфа жүйесін, қан, ұлпа сұйықтығымен лимфа арасындағы байланысты анықтау
Тілдік мақсаттар Оқушылар қолданады: оқушылар ағзаның ішкі ортасын және оның маңызын біліп

Пәнге қатысты терминдер мен негізгі сөз тіркестері: гомеостаз, лимфа, лимфоциттер, ұлпа сұйықтығы, қан

оқылым- жазылым, тыңдалым- айтылым дағдысы қалыптасады.

Талқылауға арналған тармақтар: Ағзаның ішкі ортасы бірімен–бірі байланысты … , … және  … тұрады.

Ішкі ортаның тұрақты … жасушалардағы заттардың қалыпты алмасуын  және жасушаларға тән қызметтердің атқарылуын қамтамасыз етеді.

Ұлпаларда жасушалар аралығында жасушаларды қоршап тұратын сияқты  … … болады.

… қанның сұйық бөлігі плазмадан түзіледі.

… дәнекер ұлпасына жатады және аралық ішкі орта болып табылады.

Қан ағзаның ішкі ортасының тұрақты құрамы мен қасиеттері — … сақтауға қатысады.

… ұлпа сұйықтығынан түзіледі және ақшыл сарғыш түсті болып табылады.

Құндылықтарға  баулу Жұпта, топта бірлесе жұмыстана отырып өзгеге құрмет көрсету, ынтымақтастықта жұмыс жүргізу.
Пән аралық байланыс Физика пәнінен заттардың агрегаттық күйін

химиядан заттардың негізгі кластарын

Алдыңғы білім 5-6 сыныптың жаратылыстануынан заттардың құрылысы мен қасиеттерін, олардың жіктелуін,ағзалардағы қоректік заттардың тасымалдануын біледі.

7 сынып биологиясынан жануарлардағы заттарды тасымалдайтын мүшелерді біледі.

Сабақ   барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңі  

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар
Сабақтың басы

 

 

3 мин

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

Психологиялық ахуал туғызу «Қарым –қатынас психологиясы»

 

 

 

 

Ханталапай ойыны арқылы асықтың түстеріне қарай қызыл түсті асық- қан,сары түсті- лимфа, түссіз- ұлпа сұйықтығы болып бөлінеді

Сабақтың ортасы

2 мин

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13 мин

 

Жаңа тақырып бойынша Лимфа жүйесін видеодан көреді.

 

Балалар философиясы әдісі арқылы оқушыларға материалдарын толығымен қарауға бірнеше минут беру керек. 1 топ адам ағзасының ішкі ортасы, 2 топ  гомеостаз, 3 топ ағзаның сұйық ортасы мәтінімен жұмыстанады. Оқушылар шеңберге оралғанда, тақырыпқа/пәнге қатысты жауап алғылары келетін сұрақтарды ойластыру  үшін, оларға бір-екі минут беріледі. Сұрақтарын құрастырып болған соң, оқушылар пікір алмасып, талқыланатын мәселеге қатысты бір тоқтамға келу үшін дауыс береді.

Маршруттық карта

1 аялдама. Биологиялық диктант

Төменде қажетті терминдерді пайдаланып, сөйлемді толықтырыңыз.         Ағзаның ішкі ортасы бірімен–бірі байланысты … , … және  … тұрады. Ішкі ортаның тұрақты … жасушалардағы заттардың қалыпты алмасуын  және жасушаларға тән қызметтердің атқарылуын қамтамасыз етеді. Ұлпаларда жасушалар аралығында жасушаларды қоршап тұратын сияқты  … … болады. … қанның сұйық бөлігі плазмадан түзіледі.   … дәнекер ұлпасына жатады және аралық ішкі орта болып табылады. Қан ағзаның ішкі ортасының тұрақты құрамы мен қасиеттері — … сақтауға қатысады. … ұлпа сұйықтығынан түзіледі және ақшыл сарғыш түсті болып табылады.

Қажетті терминдер: лимфа, ұлпа сұйықтығы, қан , құрамы, ұлпа сұйықтығы, лимфа, қан және гомеостаз.

2 аялдама. Кестемен жұмыс  Төмендегі кестеге адам ағзасындағы негізгі сұйықтықтардың қасиетін, қызметін ажыратып толтырыңыз

Қан Лимфа Ұлпа

сұйықтығы

 

     

3 аялдама  Фотосуреттер әдісі арқылы берілген сурет бойынша қан және лимфаның қозғалу үдерісін сипаттаңыз

 

Дескриптор

Тапсырма Дескриптор
№1 Білім алушы  — қан, ұлпа сұйықтығы және лимфаның ағзада орналасуы мен қызметтерін сипаттайды.

 

№2 Білім алушы лимфа жүйесінің, қан және ұлпа сұйықтығының қасиеттерін ажыратады
№3 білім алушы-  қан және лимфа айналымының қозғалу үдерісін сипаттап, көрсетеді.

 

https://bilimland.kz/kk/courses/biologiya-kk/adam-biologiyalyq-tur-retinde/ahzanyng-ishki-ortasy/lesson/limfa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

 

 

 

7мин

 

 

 

 

 

3 мин

 

Бұл әдіс топтардың мүшелерін жақындастыратын, немесе қарым-қатынас дағдыларын дамытудың амалы ретінде пайдаланылады.

С.ж Бинго бөшкелеріндегі сандардарға тақырыпқа сай анықтама беріңіз

 

19-30 95
3-4 7-8
0,9 0,1
1,5 15-20

 

Смс әдісі арқылы кері байланыс аламын

 

 

 

 

 

 

 

СаралауСіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

БағалауСіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және техника қауіпсіздік техникасын сақтау
Барлық оқушылар  А деңгейінің тапсырмасы «Биологиялық диктант» жұмысынан және арналған жұмысты орындау барысында ағзаның ішкі ортасын және оның маңызын біліп түсінеді

Оқушылардың  көбі А,В деңгейлерінің тапсырмаларын орындау арқылы лимфа жүйесінің, қан және ұлпа сұйықтығының қасиетін сипаттауға, қан және лимфаның өзара қызметтерін ажыратуға , жіберген қателерін түзетуге мүмкіндік алады

Кейбір оқушылар А,В,С деңгейінің тапсырмаларын толық орындайды «Фотосуреттер» әдісі арқылы қан және лимфаның қозғалу үдерісін сипаттама беріп білімдерін жүйеленіп, жинақтады. Саралау тапсырманың мазмұны арқылы жүзеге асырылды

 

 

Оқушыларды ынталандыру мақсатында топтық жұмысты

От шашу бойынша бағалау

 

1тапсырма,

2 тапсырма

3 тапсырма Қ.б Білім пирамидасы

           

 

Топтық жұмыс жасауда қауіпсіздік техникалық ережесін сақтаймыз
Сабақ бойынша рефлексия:

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы қолжетімді болдыма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?

Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?

Сабақта саралау  дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде тиімді пайдаландыңыз ба?

Сабақ жоспарыңыздан ауытқу болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
 
Жалпы бағалау:

 

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқу мен оқытуға қатысты)?

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді(оқу мен оқытуға қатысты)? 

1.

2.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістіктері – қиыншылықтары туралы нені анықтадам, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

Leave A Reply

Your email address will not be published.

redporn sex videos porn movies black cock girl in blue bikini blowjobs in pov and wanks off.